Oferta dla branży

OFERTA SKIEROWANA DO BRANŻY ZOOLOGICZNEJ

DEDYKOWANY MAILING to jedna z najskuteczniejszych form współczesnego marketingu internetowego. Przy korzystaniu z tej metody kontaktu z klientem najważniejsza jest aktualna i sprawdzona baza, która zawiera dane potencjalnych klientów, a nie przypadkowych osób.

Posiadamy bazę firm, które są potencjalnie zainteresowane Twoimi produktami – są to odwiedzający B2B targi PET EXPO 2019 w Bydgoszczy. Wykorzystaj potencjał naszej bazy i zyskaj nowych klientów!

Mailing to niezastąpione narzędzie, które pomoże Ci:
• zwiększyć sprzedaż i przychody
• poinformować klientów o nowościach i aktualnych promocjach
• skutecznie zachęcić kontrahentów do skorzystania z Twojej oferty
• wypromować Twoją stronę internetową
• przypomnieć o swoimi istnieniu
• zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie www
• powiększyć bazę odbiorców

OFERTA:

JEDNORAZOWA WYSYŁKA DEDYKOWANEGO MAILINGU

Jeśli:
• przygotowałeś specjalną promocję cenową
• wprowadzasz na rynek nowe produkty lub markę
• otrzymałeś nagrodę, którą chciałbyś się pochwalić
• masz nową stronę internetową lub profil w mediach społecznościowych
• wprowadzasz do oferty nowe produkty

KAMPANIA MAILINGOWA/NEWSLETTER

Jeśli chcesz: • systematycznie informować klientów o Twojej ofercie produktowej
• utrzymywać stały kontakt z klientem
• informować o Twoich sukcesach i poczynaniach w branży

Dedykowany mailing to doskonała forma, by poinformować potencjalnych klientów o Twoich działaniach lub po prostu przypomnieć im o swoim istnieniu. Możemy przygotować specjalnie dla Ciebie całą kampanię mailingową. Dzięki temu będziesz na bieżąco z Twoimi potencjalnymi klientami. NEWSLETTER musi cechować się regularnością i systematycznością (oznacza to, że wysyłamy np. jeden mailing w miesiącu, w pierwszą środę miesiąca o godz. 12.00). Dodatkowo powinien posiadać stały szablon, który będzie przy każdej wysyłce aktualizowany, dzięki temu użytkownik przyzwyczai się do pewnego schematu i będzie wiedział, że to wiadomość właśnie od Ciebie.

POMYSŁ NA NEWSLETTER:

Pokazuj swoim potencjalnym klientom raz w miesiącu najważniejsze produkty w specjalnej cenie. Nic tak nie zachęca do zakupów, jak rabaty.

Dobra rada: Przygotowując treść i formę graficzną mailingu, zastanów się przez chwilę, czy sam chciałbyś go otrzymać, będąc na miejscu adresatów. Jeśli nie masz pomysłu na e-mail, który wzbudzi zainteresowanie odbiorców, możesz na nas liczyć, pomożemy stworzyć Ci wiadomość, która zaciekawi Twoich potencjalnych klientów.